عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 27 تير 1403
بازدید : 2831
نویسنده : کتابخونه


محبوبیت و استفاده مکرر از جاروبرقی در زندگی، برندهای معروف و معتبر دنیا را مجبور به توسعه مدل های مختلف جاروبرقی کرده است. یکی از پرطرفدارترین نام ها در خرید جاروبرقی بوش است. جاروبرقی بوش مانند اکثر مدل های جاروبرقی موجود در بازار، قسمت مهمی در هسته خود دارد که همان کیسه جاروبرقی است. کیسه جاروبرقی بوش و مدل های دیگر برای جمع آوری گرد و غبار و حفظ سلامت محیط بسیار مهم هستند. بنابراین آشنایی با کیسه جاروبرقی و نقش آن و همچنین آشنایی با کیسه جاروبرقی می تواند جالب و کاربردی باشد.

کیسه جاروبرقی چیست؟

یکی از قسمت های تعبیه شده در جاروبرقی، کیسه جاروبرقی است. گاهی اوقات می توان کیسه جاروبرقی بوش یا برندهای دیگر را عامل اصلی نظافت و نظافت منزل دانست. زیرا نقش اصلی کیسه جاروبرقی جمع آوری گرد و غبار و زباله است. بنابراین، هنگام تمیز کردن و جارو کردن، زباله های استنشاق شده وارد این قسمت می شود. یکی دیگر از نقش های کیسه های جاروبرقی بوش و مدل های دیگر فیلتر هوا و جلوگیری از ورود ذرات گرد و غبار به داخل موتور جاروبرقی می باشد. به این ترتیب با تعویض به موقع و صحیح کیسه جاروبرقی بوش می توانید عمر مفید دستگاه خود را افزایش دهید.

چه نوع موادی در کیسه جاروبرقی وجود دارد؟

همه برندهای لوازم خانگی بسته به شرایط خود از کیسه های جاروبرقی اشتباهی برای محصولات خود استفاده می کنند. بنابراین، مواد استفاده شده در کیسه های جاروبرقی بوش ممکن است با سایر برندهای کیسه جاروبرقی متفاوت باشد که در هنگام تعویض کیسه کثیف مهم است.

کیسه جاروبرقی را چه زمانی باید تعویض کرد؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که هنگام استفاده از جاروبرقی نمی توانید گرد و غبار را حتی با سرعت زیاد پاک کنید. در این زمان خیلی ها فکر می کنند جاروبرقی خراب است و به دنبال تعمیر جاروبرقی بوش یا برندهای دیگری هستند که دارند. هیچ جایی برای نگرانی وجود ندارد. بهتر است قبل از هر کاری کیف جاروبرقی خود را چک کنید. وقتی کیسه جاروبرقی پر است مکش آن مختل شده و به درستی کار نمی کند.

بسته به میزان استفاده از جاروبرقی، کیسه جاروبرقی بوش یا مدل های دیگر پر است و باید تعویض شود. البته باید بدانید که برخی از مدل های جدیدتر جاروبرقی مانند جاروبرقی سری 8 بوش دارای نمایشگری برای نشان دادن پر بودن کیسه جاروبرقی بوش هستند.

به طور کلی اگر گرد و غبار روی جاروبرقی ظاهر شود، قدرت مکش دستگاه کاهش می یابد و بوی نامطبوعی از جاروبرقی احساس می شود، کیسه جاروبرقی باید تعویض شود.

پاکت جاروبرقی میکرو فیلتر بوش را از فروشگاه لوازم خانگی رترو پارت تهیه کنید.


آیا می دانید چند مدل کیسه جاروبرقی در بازار وجود دارد؟

با یک جست و جوی ساده در اینترنت و بازار، نام های مختلفی را خواهید یافت که نمی دانید. به طور کلی کیسه جاروبرقی بر اساس جنس، زمان تعویض، ظرفیت و تکنولوژی تولید به 4 دسته کلی تقسیم می شود.

کیسه وکیوم دائمی

کیسه های وکیوم ایستاده از پارچه یا پلیمر ساخته شده اند، پس از پاک کردن گرد و غبار داخل آن، می توانید آن را دوباره در وکیوم قرار داده و از آن استفاده کنید.

کیسه جاروبرقی یکبار مصرف

این نوع کیسه ها یکبار مصرف هستند و معمولا از کاغذ، پلاستیک یا پارچه ساخته می شوند. برخی از مدل های کیسه جاروبرقی یکبار مصرف ظرفیت بیشتری نسبت به کیسه های ثابت دارند و به راحتی در دستگاه قرار می گیرند و به راحتی جدا می شوند.

کیسه جاروبرقی سطلی

این نوع کیسه نظافتی که برای تیغه های پرقدرت طراحی شده است، قدرت بالایی دارد و برای نظافت فضاهای بزرگ مانند سالن ها و سالن ها استفاده می شود. این مدل کیسه جاروبرقی یکبار مصرف نیز می باشد و در صورت پر شدن باید دور انداخته شود.

کیسه وکیوم هپا

اگر به دنبال یک کیسه جاروبرقی یکبار مصرف با فیلترهای چند لایه و خاصیت ضد میکروبی برای اطمینان از سلامت خود هستید، بهتر است به سراغ کیسه جاروبرقی هپا بروید. این مدل کیف از مواد کاغذی و پارچه ای ساخته شده و از 5 لایه تشکیل شده است. در نتیجه نه تنها از سلامت شما، بلکه از موتور دستگاه شما نیز در برابر گرد و غبار محافظت می کند.

نوع دیگری از دسته بندی شامل موارد زیر است:

کیسه جاروبرقی نوع G

این نوع کیسه جاروبرقی ظرفیت بسیار بالایی دارد. این مشکل قدرت مکش جاروبرقی را افزایش می دهد و به موتور خودرو فشار نمی آورد. لازم به ذکر است در هنگام خرید کیف جاروبرقی بوش باید به مدل دستگاه و سایز صحیح کیسه جاروبرقی توجه کرد. زیرا انتخاب سایز نامناسب و غیر استاندارد به دستگاه شما آسیب می رساند.

کیسه جاروبرقی نوع P

اگر به دنبال یک کیسه جاروبرقی منحصر به فرد برای جاروبرقی خود هستید، باید کیسه های جاروبرقی نوع P را امتحان کنید. به یاد داشته باشید که بسته به ویژگی ها و مدل جاروبرقی از این نوع کیف به عنوان کیسه یا برند جاروبرقی بوش استفاده کنید. اگر از این موضوع اطلاعی ندارید می توانید برای خرید مناسب ترین نوع کیف برای دستگاه خود با نمایندگی جاروبرقی مانند نمایندگی بوش در تهران تماس بگیرید.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کتابخونه و آدرس ketabkhoooneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com